Stránky

středa 5. listopadu 2014

For Superman :)


„Přítel je, kdo o vás ví všechno a má vás pořád stejně rád. Je to osoba, s kterou se odvažujete být sám sebou.“ A nejlepší je, když máte přítele a přítele v jednom!

Vybavím si přítele, jak za mnou přicupitá a trsá na hudbu, která vychází z reproduktorů, asi takhle (nene, kecám, takhle trsám já! Spíš takhle :) ) a já zjišťuji, že ho mám ráda čím dál tím víc. Už je to nějakou chvíli, co se trpíme navzájem, ale málo na to, aby nám leckdo záviděl. To přijde Zlato! :D 

PS.: I love you - Love you till the end

V životě máme asi snad každý nějakej rituál. Cvičení po ránu, cigaretku po ránu, chodit na záchod po ránu... No prostě nějakou činnost, kterou vykonáváme nějak pravidelně. I u mně se nějakej najde, a mezi ně patří psaní dopisů každý měsíc k určitému datu. Někdy si říkám, že by bylo lehčí chodit pravidelně na ten záchod, ale jsem duší romantička a ještě jsem nenašla způsob, jak tyhle věci spojit dohromady, takže zůstávám zatím u těch dopisů. Jenomže jak napsat nenápadně dopis, když je doma i Superman a vy se nemáte kde v klidu zavřít a sesmolit to? (Zase se mi vrací myšlenky k tomu záchodu...). Respektive jste měli plán, kdy ho napíšete, ale Superman nasimuloval rýmečku (no jasně, že nasimuloval, Supermani nebývají přece nemocní!!!), a tak vaše plány šly trochu stranou. No, není nad to udělat překvapení jinou formou. Hmm, Superman je zrovna na balkóně. Třeba, když ho tam zavřu a zatáhnu žaluzie, budu mít ten potřebný klid. Hmm... Tradáá, here we go. :) 

Jak už jsem řekla, jsme spolu nějakou chvíli, ale mě připadá skoro jako včera, kdy jsme s kamarádkou a spol vymysleli ten super imba výlet do Lidic. Kdo nebyl, doporučuji. Není tam toho tedy moc k vidění, což dá rozum, kdo viděl film nebo má alespoň lehké podvědomí, co se tam stalo. Proto doporučuji kouknout se tam někdy, kdy bude pěkně (červen - srpen). 

Abych pravdu řekla, už tehdá jsem věděla, že tam bude i nějakej její kolega a tak jsem se vyhákla tak, aby mi to trochu slušelo. Dobrodružství nám začalo už na Dejvické, kde byly posunuty zastávky meziměstských autobusů kvůli rekonstrukci a najít je dalo trochu zabrat... Díky našemu vrchnímu výletaři jsme se dostali na místo. Ti, co mě znají ví, že mám trochu osobitý humor. Spojení mého osobitého humoru s místem Lidic nebylo úplně okey. Když jsem nervózní, melu, dělám si srandu a tak. A tady jsem si dělala srandu z Lidic. No, nevhodné já vím. Naštěstí mě nikdo neslyšel, protože mi nikdo nevynadal a žiju, takže je to dobrý. 

Za nějakou chvíli tam dorazil i kolega od kamarádky a tam to všechno začalo. Teda z mé strany. Nebudeme přece nic nalhávat. Je jasný, že jsem Supermana sbalila já! :) Nebylo to jako balit ty mladší. Tady to byl už jiný level. (Level complete!) Většinou to bylo vždy easy. Váš středobod vesmíru byl z nějaké skupiny lidí, kde jste se mezi sebou znali a nebyl problém jej nějak kontaktovat. Ale tady? Tady vaše jediný spojení byla ta vaše kamarádka. Taky nemáte rádi to halo kolem toho, když se vám někdo líbí? No, tak to chvíli trvalo, než jsem se dostala k super číslu. Nakonec se mi to povedlo pod záminkou, jestli nechce být Superman můj spolubydlící neb tu mám jeden volný pokoj, v Praze, kam tak moc toužil se dostat. Bingo! Samozřejmě se Superman, nic netušíc, chytnul a bylo zaděláno. (No jooo, až později jsem se dozvěděla, že to bylo oboustranné :) ). 

Po nějakém čase jsme se dostali k tomu, že tedy spolu obýváme ten volný pokoj (jsem prostě vtěrka). Bylo to všechno narychlo a bála jsem se toho, ale za nic bych teď neměnila. Soužití je prostě super. Teda musíte se naučit, že už v tom bytě nejste sami a přestat žít jako prasata a smířit se s věcma, který se prostě dějí a že nemá cenu to předstírat jinak. Například velké tabu jako zde (sranda musí být, nemohla jsem si to odpustit :D). Ale suma sumárum je to ten nejlepší pocit na světě, když jdete domů a je tam někdo, kdo na vás čeká.

S uplynulou dobou se tyto věci stávají maličkostí a objevují se na scéně věci větší, jako je opora, podpora... obora... toho druhého. Ne fakt, ty věci, o které ve vztahu jde. Všechno to tady je. Všechno to v něm je. Proto ten Superman. Je prostě super! <3 Nemůžu najít dostatečnou chválu a popis toho, jak moc jsem ráda za tohle stvoření a za nic bych ho nevyměnila. (Ale kdybyste někdo měl tabulku dobré čokolády. Ne? No, tak nic no... Tak si mi zase Zlato zbyl jen ty. :P)

Ellie Goulding - How long will I love you

Pro všechny romantické duše doporučuji shlédnout film a trailer zde. Film tak trochu ze života s dobrým nápadem.

A aby tento článek nebyl přeslazenej jako cumel, tak zde je trochu více romantická písnička. ;) Kdysi jsem si říkala, že by to byla dobrá svatební... :D :) Ale znáte to, kolik toho člověk nakecá... 

Avenged Sevenfold - A little piece of heaven (klip here)

Ne kecám, ještě jedna moc pěkná písnička! Můžeš mě umačkat potom. :) Všemi těmito dlouhými řádky o ničem jsem ti chtěla jen říct, že pro mě moc znamenáš. Já vím, že to víš. Jen jsem potřebovala záminku na článek. :P

Ed Sheeran - Thinking Out Loud

No a to by bylo. Snad to alespoň Superman dočetl do konce, aby totiž věděl, že ho ten dopis nemine, protože tu romantiku se záchodem přece nemůžu zveřejnit tady... :) :* A vůbec... Až přijdu domů, dostaneš test z toho, co bylo v těch videích! B-)

With Love,

Jujáček =)



Žádné komentáře:

Okomentovat