Stránky

sobota 5. července 2014

Skákal pes, přes... aneb když vám uvízne písnička v hlavě


Už se vám to taky někdy stalo? Zaslechli jste nějakou píseň a ta se vám zaryla až do morku kosti, že jste ji museli za každou cenu najít a pouštět si ji stále dokola, dokud se z toho dočista nezblázníte...
Dobrá zpráva je ta, že já už se zbláznit nemůžu, neboť bláznem už jsem... ;)

Jednoho krásného odpoledne na mě vyskočil post s novinkou z E3 (Electronic Entertainment Expo - veletrh s novinkami na trhu, co se týká herního průmyslu atd.), která obsahovala naprosto famózní trailer k připravovanému Assassin's creed unity. Jak to tak bývá, hrála tam hudba a přesně ta se mi zaryla neskutečně do hlavy tak, že jsem ji musela najít za každou cenu!

Naštěstí, v dnešní pokročilé době komentářů pod videi nemusíte platit tu každou cenu, abyste zjistili název songu, a tak trvalo jen chvíli, než jsem narazila na zlatý důl... A voilà... Tady je! :)

Lorde - Everybody wants to rule the world

Trochu jsem si po písničce bádala a zjistila jsem, že je to vlastně cover od anglické skupiny "Tears for fears", která vyšla v roce 1985.

Tears for fears - Everybody wants to rule world

Jediné, co tyto písničky mají společného je název a text. Jinak je každá úplně z jiného těsta. I když vím, že originál by se měl nějakým způsobem "uctívat", tak mám radši právě ten cover. Mám ráda tu hustou hudbu, která se tak akorát hodí do nějakého traileru s hustými scénami... Že jsem vám toho řekla, co? :D

Řekněme, že původní píseň ve mně evokuje pocit objevování, cestování všude možně, taková free nálada. Což zní super. Ráda cestuju a objevuji nová místa, ale když si zapnu tu od Lorde, vyvolává to ve mně pocit revoluce, tak jako v traileru. V příštím životě budu určitě jednou z těch revolučních žen, co bude ovládat všemožná bojová umění, střílet z hustých bouchaček a bude chlapákům natrhávat sexy zadky! :) No, někdy mi říkaj, že jsem morbidní... (shy)

A to nejlepší nakonec. Jako pařmenka amatér nesmím opomenout můj původní zdroj písně, to by byla ostuda.

ENJOY! (Doporučuji HD a full screen)

Assassina, abych pravdu řekla, jsem hrála jen první díl. Ty další mě tak nezaujaly, ale tento rozhodně jo. Uvidíme, jestli hra bude stejně dobrá, jak se tváří v ukázce...

Jujáček

Žádné komentáře:

Okomentovat